5 Eylül 2011 Pazartesi

10. Hafta - Winter is Coming

Hala midem bulanıyor, hala endişeliyim, hala aklım başımda değil, hala karnım büyüyor, hala iğneler ve morluklarıyla yaşıyorum.
Bir de cilt döküntüleri ve kaşıntı başladı. Geceleri kaşıntıdan çıldırıyorum. Ama kaşıntıyı kaşımak azdırır düsturuna yııllardır inandığımdan, mümkün olduğunca az kaşımaya çalışıyorum. Kulak arkalarımdan boynuma doğru inen bir sürü döküntüm var :(

Bu haftaya damgasını, George R. R. Martin in `a Game of Thrones` u vurdu. Önce kitabı okudum delicesine bir heyecanla, ardından dizisinin ilk sezonunu ardı ardına izledik Akbulut'la. İkinci sezon ve ikinci kitabın çevirisi için mutlu mutlu beklemeye geçtik.

Beynimi uyuşturunca endişeler zipleniyor arşivleniyor.


Hamileliğimden bazı Facebook durum msgları:
23 Haziran: Yorgun, Yoksun, Üzgün, Endişeli, Sinirli, Sıkıntılı, Çatlamış sabır taşı, pişmiş tavuk, bahtsız bedevi... Hisleri/halleri bunlar. Ortada olay yok, hepsi beyninde şükür, Allah beterinden saklasın.
13 Temmuz : Ben bu batan tırnağı geçen ay düğüne götürmemekle tehdit etmemiş miydim? Gene takıldı peşime, hem de en olmayacak zamanda, terbiyesiz.
18 Temmuz : dün gece "Şıh’ın Dolması: Güney Yemekleri Üzerine Bir Methiye"'yi izledim denk gelip. Kömbeden belen tavasına; iştah iştah olalı böyle eziyet görmedi. Gidebildiğim an ilk gideceğim yer Antakya.
24 Temmuz : patates kızartması, taze nohut, patlamış mısır, mercimek çorbası, kalamar, kokoreç, işkembe çorbası, yengen, haribo ayıcık, steakburger, barbekü sos, acı sos, kalkan, dil balığı, kısır, sarma, ekşili köfte, domatesli makarna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder