12 Eylül 2011 Pazartesi

17. Hafta - Mavi mi Pembe mi?

5 Eylül 2011 Pazartesi

Mide bulantılarım hafifledi, geceleri tuvalete de pek kalkmıyorum artık. Karnımın görüntüsü nerdeyse hala ikinci aydaki kadar. Pazar günü İzmir'e geldik. Sırada mühim muayenelerden biri var.

Bu kez annem de bizimle beraber, tekrar Kahraman Bey'in muayenehanesindeyiz. Detaylı Ultrason incelemesi yapılacak.

Fakat öncesinde tartı sekansından sınıfta kalıyorum: 89 kilo! Ne vakit 89 kilo oldum ki ben? sabah annemin analog tartısında 85 çıkmıştım ki 2 eksik tartar, 87 olmam lazım. Hep o haplar yüzünden 12. haftadan beri Sabah aç karnına Gyno Ferro Sanol ve kahvaltıdan sonra da Elevit içiyorum. Nerdeyse öğlen 3 e kadar durmaksızın yiyorum, yoksa açlıktan midem kazınıyor. Kazınma hissi 15:00-15:30 a doğru geçiyor, sabah yediklerimi telafi etmek içinnerdeyse akşam aç yatıyorum yatağa...Kahraman Bey, bunu duyduğu ilk hastasının ben olmadığımı, ancak iştahımın haplara bağlı olmadığını, bunun bahane olduğunu söyledi. Acıktırıyorsa gece iç, önerisinde bulundu. Karşıma oturdu, elindeki ansiklopediyi açtı, bir resim aradı buldu, resim preeklampsi geçirmekte olan bir annenin illüstrasyonuydu ve etkileyiciydi. Bu tablodan ürktüğünü ve artık bu hızla kilo almamam gerektiğini, almaya devam edeceksem, profesyonel yardım almam gerekeceğini, kati suretle beyan etti. Ardından tansiyonumu ölçtü ve artık nasıl korktuysam, 14-8 çıktı. Ama ben, inatçı bir oğlak olarak hala, bu kilonun tamamında hapların yarattığı iştahı suçluyorum :)

Zaten endişe kumkuması olan anne adayımız, yani ben, böylesi bir ön görüşmenin yarattığı gerginlikle, olabilecek tüm sıkıntıları beynimde listeleyip yattım muayene yatağına. Endişelendikçe çenesi düşenlerden olduğumdan, endişelerimin 100 de birinden bahsedince Kahraman Bey'e, 3 boyutlu görüntülerin kopyasını bize verirse onu arayıp "bu bebeğin kafasında delik var" diyebileceğimden korktuğunu söyledi :))

Mutlu son: Herşeyin yolunda, bebeğin suyunun miktarının iyi, rahatının yerinde, gelişiminin nerdeyse 6 gün ileride (iyi bari boşa yememişim) ve gelişim skalasında normal seyirde, parmaklarının tam, rahim ağzının 4 cm ve bebeğe alınacak eşyaların mavi olacağını öğrendik :)

Yeni endişe: Yaşım nedeniyle ikili veya üçlü teste gerek kalmaksızın kesinlikle istenen Amniyosentez için gün aldık.. offffff....



messi yolda :)
· · 06 Eylül, 14:54

  • Dilek Topaç bunu beğendi.

    • Dilek Topaç yeeayyyyyyyy .....:))
      06 Eylül, 15:00 ·

    • Ebru Mete Şimdiden top sektirmeye başlamak suretiyle evreni duruma hazırlıyorumm
      06 Eylül, 15:01 · · 1 kişi

    • Ebru Mete Geçen gün Kaş'ta top oynayan çocukların kaçırdığı topa koşuyordum ki, ensemde yakaladı Akbulut
      06 Eylül, 15:02 · · 1 kişi

    • Dilek Topaç seni messi anası seni..... top işini oğluşuna bırak kadın... otur oturduğun yerde aaaaa... :)))
      06 Eylül, 15:03 · · 1 kişi

    • Ebru Mete ‎:)) valla allah oturtmasın:)
      06 Eylül, 15:03 · · 1 kişi

    • Tuncay Özses messi olacağına c.ronaldo olsun
      06 Eylül, 16:06 ·

    • Ebru Mete Ahaha doktor da aynısını dedi, olmaz Messi olcak, daha alçak gönüllü daha futbolcu fizikli, daha yetenekli, daha estetik
      06 Eylül, 16:08 ·

    • Tuncay Özses sen bilirsin :(
      06 Eylül, 16:10 ·

    • Ebru Mete hem baak http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=cristiano+ronaldo+vs+lionel+messi

      www.eksisozluk.com
      cristiano ronaldo vs lionel messi hakkında yalan yanlış bilgiler

      06 Eylül, 16:10 · ·

    • Ebru Mete neyse artık şimdiden PAF ların takibine başlamak lazım
      06 Eylül, 16:11 ·

    • Tuncay Özses messi efendidir; cristiano ronaldo pictir.
      messi sempatiktir, rakipler bile sever; cristiano ronaldo rakip oyuncuda nefret uyandırır.
      messi fırlamadır, cristiano ronaldo artisttir.

      06 Eylül, 16:11 · · 1 kişi

    • İlkay Marangoz benim haşarı yeğenlerden biri de habire tekmeliyordu, şimdi 1.5 yasında ve ayak serce parmaklarında topa vurmaktan nasır oldu, senin messi'nin şimdiden yeteneğinin belli olmasına şaşmam...
      06 Eylül, 16:12 · · 1 kişi

    • Ebru Mete Valla benim gibi tombul anneler 22. haftadan önce hissedemiyormuş bebeği, bu artık nasıl bir kıpırdanıyorsa 16 haftadan beri hissedebilmekteyimm. :)
      06 Eylül, 16:13 ·

    • Ebru Mete Ana futbolcu, baba futbolcu. Şarkıcı olacak hali yok ya :)))
      06 Eylül, 16:15 · · 1 kişi

    • Yeşim Öncel Mukan Niye canım öyle diyorsun ??? Babanın (Akbulut Kahraman ) şarkıcı olduğu günleri de kendi ellerinizle paylaşmadınız mı FB'ta ? :)))
      06 Eylül, 16:57 · · 1 kişi

    • Ebru Mete ‎:))))))))
      06 Eylül, 17:22 ·

    • Ebru Mete Tuncay: Ronaldo gol atar, Messi maçı kazandırır. Biri topa bakar, diğeri kameraya :)
      06 Eylül, 17:32 · · 1 kişi

    • Ebru Mete Yeşim: Akbulut'un pek başarılı bir kariyeri olduğunu söyleyemeyiz:))))
      06 Eylül, 17:32 ·

    • Handan Mete ogulumuz hayırlı olsun.
      08 Eylül, 11:11 · · 1 kişi

    • Ebru Mete Hay ablacığım nerdeydin sen, sağolasın :) Geçen sefer aldıklarını bu sefer kullanırız inşallahh :)
      08 Eylül, 12:30 · · 1 kişi

    • Buket Kurt Çabuk gelsin sevelim :)
      08 Eylül, 13:04 · · 1 kişi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder