22 Eylül 2011 Perşembe

19. Hafta - Yasaklar

-Akbulut... Düşündüm de, ben doğuma girerken yanıma bir baton pastırma alayım.
-?
-Nasılsa doğuracağım için özgürce yiyebilirim böylece. Doğum boyunca yememe izin verirler mi acaba? ekibe de ikram ederiz hem. Böyle çiğneye çiğneye...
-!!
- Kapının önünde de işkembe çorbası dağıttırırız. Kelle paça da olabilir...
-??
-Hani lohusaya çorba içiriyorlar ya.. Kokoreç arabası mı getirtsek böyle odanın kapısına? Sucuk ekmek? Yengen?
-!!
- Aslında yanımıza bir kaç şişe de içki alalım. Böle, belki doğuma girmeden evvel herkese birer kadeh baileys yada tekila?
-!!!
-Tam doğuma girmeden evvel sigara içeceğim ben. Sezaryen olunca epidural olucak, sigara sorun yaratmaz herhalde..
-!!!!!!!

Yasaklar beni delirttiğinden, ben de baba adayını delirtmekle meşgulüm. Evet.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder